lördag 3 januari 2009

Bokhylla 2.0

Idag har vi byggt om vår bokhylla. eller byggt till. Vilket fall som helst innebar det mer plats för de innan trångbodda böckerna. Trodde nog att de skulle få mer plats att vifta på tårna, men ack så fel jag hade.
När jag väl samlat ihop alla böcker som fått bo på fösterbrädet, cd-hyllan, sängbordet osv... visade det sig inte bli mkt plats över.
Dock har vi efter alla dessa år bestämt oss för att ta bort dubletter. Inte mina såklart (göra sig av med en bok? var inte befängd). Det var dock inte så många. Fler var då Js alla bokklubbsböcker som han har då han inte avbeställt dem. Michael Connely någon?
Jag har i vilket fall gett mig själv inköpsstopp av böcker. Vilken tur att jag hann in en sväng på Bokus innan vi satte upp hyllan. Jag behöver inte oroa mig för att ha brist på läsmaterial iaf.
/Liten arg tant

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi behöver nästan bokhylla 3.0 eller iaf 2.5 snart ;-)