måndag 22 september 2008

Kan nån kan canon

Min fina kamera är sjuk. Den har fått åka till Canon-doktorn. Typiskt, just när jag skall åka till Kolmården i helgen. Skulle ju ta koola bilder på tigrar och grejs. Fast eftersom jag är jag och sällan gör något med måtta, (skulle vara träning då, det är jag väldigt bra på att göra med måtta) så har jag mer än en kamera. Men det är ju min bästis-kamera som gått och blivit sjuk. Jag får helt enkelt leka med min superzoom kamera istället.

Idag har jag under stilla te drickande tittat på 3:e avsnittet av True Blood. Den är inte dålig, men jag tycker nog inte den är jättebra heller. Det fattas något. Buffy?

Just nu har jag två zen mästare sovandes bredvid mig i soffan. Har en till hemma men hon sover helst i garderoben. Kan man bli mer avslappnad än en sovande hund eller katt? Jag blir lugn och harmonisk bara jag ser på dem.
/Liten arg tant

Inga kommentarer: