onsdag 5 november 2008

Glass-kanalen, där pratar vi 100% passion

Liten återknytning (eller inte) till Colour Coding. Fick med posten idag reklam från viasat. Till min man. De tycker tydligen han skall skaffa viasat, och deras luriga försäljningsknep är följande. 100% passion.
Och då min man är, eh, man, borde (enligt viasat) antagligen hans passioner vara följande: fotboll, motor, golf och sport. Viasat har fel.

Mina passioner däremot är fotboll, motor, golf och sport. Nä, det är de inte. Men de kunde varit. Så varför fick inte jag detta. Varför var det inte postat till familjen i allmänhet? Trillar det in ett likadant till mig senare i veckan så ber jag om ursäkt viasat. Fast då gnäller jag lite på er om det där med miljö.
Om min man fick välja passions kanaler så tror jag det hade varit följande: Synth, Öl, SAAB och historia. Vänta nu, historia kanaler har vi redan. Då får han nöja sig med tre.


Alla kvinnor som vill se dessa kanaler men inte bor med en man, får de då inte hem denna reklam?
Jag bara undrar sa en
/Liten arg tant



100% passion enligt liten arg tant --->

Inga kommentarer: